Reis mee met Isabel & Etienne

We zijn er...

Vanochtend rond 0900 naar Schiphol vertrokken. Helaas door filetoestanden wat vertraagd.

Ook de vlucht was helaas vertraagd. We konden pas instappen op de tijd dat de vlucht eigenlijk zou vertrekken. Vliegtuig was niet schoongemaakt en de catering moest ook nog aan boord gebracht worden.

Vlucht op zich ging prima, maar het is toch wel weer een lang eind vliegen. Uiteindelijk een half uur te laat geland. Helaas was het daardoor erg druk bij de immigratie. Als Isabel dan ook nog extra gecontroleerd wordt ben je totaal zo'n twee uur verder.

Ook bij Alamo (autohuur) erg druk en helaas waren de Cadillacs DTS totaal niet aanwezig. We konden dan wel een Lincoln Towncar krijgen, maar dat is een ouwe lu..en bak. Dus nu hebben we een Cadillac CTS...maatje kleiner, maar eigenlijk een mooier model dan de DTS. Foto plaatsen we later nog wel even.

We gaan nu naar bed, het is hier 21.50, dus dat is bijna 07.00 uur in Nederland...erg lange dag dus.

Tot morgen !

adrie en jan

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Hoop dat jullie verder geen vertraging meer zullen oplopen.
Veel plezier en tot later.