Reis mee met Isabel & Etienne

Terug naar Seattle

Vanochtend uit Olympia vertrokken naar Seattle, waar we nog twee dagen zullen zijn.

Rustig aan via binnenwegen gereden, want het was niet ver vandaag, slechts 133 km.
Auto alvast bij het hotel geparkeerd en te voet de stad ingegaan. Eerst was het tijd voor koffie.
In Seattle doe je dat uiteraard bij de Starbucks. Die hebben net een nieuwe koffie geïntroduceerd.
Een Sumatra, die echt wel lekker is. Zeggen we niet vaak over de Bucks. Wordt gemaakt met een Clover
machine...die hadden we nog niet gezien. Anyway, het werkt

Totaal bijna 10 km door de stad gelopen, nu ook door een meer historisch deel waar we nog niet waren geweest.
Maar ook gedeeltes waar de daklozen verhouding behoorlijk hoog lag. Lijkt wel of er steeds meer bij komen.

Eigenlijk nog prima weer vandaag met een graad of 20 en redelijk wat zon. Alle spullen alvast uit de auto gehaald,
want na drie weken lijkt het je eigen auto wel. Overal ligt wat.....Gegeten bij een pizzeria met heerlijke pizza's (wat anders)

Morgen nog de laatste hele dag in Seattle.

Prettig weekend voor jullie en we hopen dat er niemand is weggewaaid.

Ps. het kan zijn dat het niet echt lukt om foto's te plaatsen...Internet is bagger hier

Yvonne

Het was leuk om jullie te volgen heel gaaf.
Goede reis terug een tot gr
René en Yvonne

Marcella

Hoi hoi, geniet nog lekker van de laatste dagen !! Het was heel leuk om met jullie mee te reizen ?. Hele Goede vlucht terug xxxx ❤️?❤️?

Madelon CG

Goede reis terug!
Dank voor de leuke verhalen en de prachtige foto’s. We hebben heerlijk meegereisd!
Gr,
Madelon

Adrie

Jullie hebben weer een hele mooie reis gemaakt, en leuk dat ik kon meegenieten van jullie verhalen en mooie foto's.
Een goede vlucht terug en ben ook weer blij als jullie thuis zijn.
Liefs en een dikke knuffel.
Adrie

Noëlla

Het zag er allemaal weer indrukwekkend en mooi uit. Wij hopen dat jullie er van hebben genoten, wij in ieder geval wel.
Veilige terugreis en tot snel.