Reis mee met Isabel & Etienne

Laatste dag in Seattle

Vandaag, na een goed ontbijt, een lekker stuk gelopen.

Bij Seattle ligt Union Lake, dat is het meer waar veel woonboten liggen. Zoals die van de film Sleepless in Seattle.
Hele meer rondgelopen. Je komt dan ook oa door Gas Works Park. Dat was een gasfabriek en is nu een openbaar park
met heel veel apparatuur wat men heeft laten staan als herinnering.
De gasfabriek heeft dienst gedaan van 1906 t/m 1956 en is sinds 1975 een openbaar park.

Wat bij Lake Union ook leuk is, is dat het een "vliegveld" is voor watervliegtuigen. Die vliegen dan ook
continu af en aan. Ook weer leuk om te zien.

Hierna de spullen in het hotel gedropped en weer de stad ingegaan en na bijna vier uur lopen waren we
ook wel toe aan een bakkie. Verder nog hier en daar rondgekeken. Lag weer een enorm cruiseschip afgemeerd.
De Norwegian Bliss....333 meter lang, 41 meter breed, 19 dekken en als ie vol zit zijn er 6700 mensen aan boord.
Mede hierdoor was het vanmiddag druk in de stad

Uiteindelijk terecht gekomen bij de Sport Restaurant and Bar en daar lekker gegeten terwijl er een wedstrijd van
de Oregon Ducks (American Football) live op TV was. Leuk en lekker!

Vandaag hebben we net geen 25 kilometer gelopen en de koffers zijn zo goed als ingepakt.
Ook al ingechecked voor de vlucht, dus wij zijn bijna klaar voor de terugreis.

Fijne zondag!

Ferdy & Edith

Jammer dat het er weer op zit, maar wij vinden het gezellig dat jullie morgen weer voet zetten op Nederlandse bodem. Goed vlucht! X

Gerard en Petra

Wij hebben mee genoten van de reis, jammer dat het al weer voorbij is. Een voorspoedige reis terug en tot snel.

Yvonne

Heel leuk om jullie zo te volgen goede reis terug en tot snel
Yvonne en rene

Marcella

Goede reis en thanks ? voor alle verhalen !!
Dikke knuffel ?❤️

marianne

goede terugreis. De koffie met zelf gebakken appeltaart wacht op jullie.