Reis mee met Isabel & Etienne

Boston, dag 3 en terugreis

Hallo allemaal,

Onze laatste dag in Boston begon met het inpakken van de koffers.
Daarna weer de stad ingegaan en naar de Duck tours gelopen. Om 11.40 hadden ze nog
ruimte, dus dat hebben we meteen gereserveerd. We waren de laatste 2 voor die tijd waardoor we mooi achterin de Duck zaten.

De tour duurt ongeveer 1,5 uur en gaat langs veel bezienswaardigheden in de stad. De bestuurder geeft, met flink wat humor, veel informatie over alles. Onderweg gaat de Duck ook het water in, zodat je een stuk over de Charles rivier vaart.

In de middag nog even wat gegeten bij Cheers en daarna terug naar het hotel om de spullen en auto op te halen. Auto ingeleverd en naar de vertrekhal, waar we nog een tijdje moesten wachten op de vlucht.

Op tijd de lucht ingegaan, onderweg ook nog de maansverduistering, supermaan en bloedmaan gezien. Was mooi vanaf 12 km hoogte en daardoor ook glashelder want op die hoogte heb je geen wolken en zo.

Iets voor schema geland in Dublin en ook de doorvlucht was mooi op tijd.
Op Schiphol was de bagage weer bijna als eerste op de band, dus ook dat ging lekker vlot.

De Statistieken:

Huurauto: Chevrolet Malibu LTZ. 2,5 ltr 4-cilinder
Kilometers: 3809
Getankt: 223 liter voor ongeveer 160 Euro.
Hotels: 13 verschillende
Gewandeld: ongeveer 350 km
Gewassen: 2x
Gemaakte foto's: 1300
Aantal staten USA: 10
Provincies Canada: 2
Temperatuur varierend van 15 tot 30+ graden en gelukkig maar 1 regendag.

Dit was een fantastische reis met veel bezienswaardigheden, drukke steden, mooi weer en toch ook mooie natuur. Dat alles in een deel van de land waar veel geschiedenis over het ontstaan van de USA te vinden is. Ook weer lekkere lokale biertjes gedronken.
De bezochte staten zijn: Massachusetts, Rhode Island, Connecticut, New York, New Jersey, Pennsylvania, Maryland, Virginia, Maine, New Hampshire en ook nog het District of Columbia, waar Washington D.C. in ligt.

Wij hebben ervan genoten!

We hopen dat jullie de verhaaltjes en foto's leuk vonden.
Bedankt voor het meereizen en de reacties en tot de volgende reis.

marianne

dan mag ik mee.helemaal happy.