Reis mee met Isabel & Etienne

Niagara Falls

Zo,

dit was een mooie stralende warme (tot 30 graden) dag.......en dan ook nog de watervallen.
Wat wil je nog meer.

Ja Marianne, het kan nog mooier!

Maar wat zijn we blij dat we hier niet in het hoogseizoen zijn. Volgens ons kun je hier dan niet normaal meer lopen.
De omgeving hier is mooi met veel groen. De watervallen zijn indrukwekkend.
Er zijn twee delen: de Amerikaanse kant, wat het rechte stuk is en de Canadese kant, wat de gebogen kant is. Er komt zoveel water met zoveel kracht naar beneden dat er constant een mist van opstuivend water hangt. Langs de uitzichtpunten is een deel waar je gewoon nat wordt.

Je hoort ook constant een soort van gebulder en als je net voor de rand staat, komt het water met gigantische snelheid langs stromen.

Als laatste zijn we ook nog op de Skylon Tower geweest. Een uitzicht toren van 160 meter hoog, waardoor je op bijna 240 meter boven het water staat. Schitterend!

Rond half 3 weggereden om naar Toronto te gaan. Daar was het verkeer erg druk en in de stad was van alles afgezet. Op de snelweg gaat het net als in Nederland...erg rommelig dus.
Anyway, we zijn weer veilig aangekomen.
Verder is Canada gewoon de USA, maar dan met kilometers en graden celcius.

In de buurt van het hotel een restaurant gevonden waar we echt heerlijk hebben gegeten. Als je ooit naar Toronto gaat: ga naar beerbistro op de King Street East.

Morgen een dagje Toronto.

PS We vinden het leuk om jullie reacties te zien! Dank daarvoor.

marianne

jullie bedankt,op deze manier zien wij ook een ander deel van onze wereld.

Madelon

Idd jullie bedankt. Iedere dag kijk ik even.
Dikke mensen vraag:
Aantal dikke mensen west- en oostkust een beetje hetzelfde?
En Canada anders?

Sprak laatst een man uit Nieuw Zeeland die vond alle Hollanders slank.
Groetjes weer en veel plezier. Ook wat uitrusten hoor.