Reis mee met Isabel & Etienne

Boston en Red Sox

Goedemorgen,

Beetje uitgeslapen en na een goed ontbijt vertrokken naar Boston.
Met de bus en dat ging prima. We stonden binnen 15 minuten in het centrum.

Eerst een beetje rondgekeken en daarna langzaamaan richting het stadion gelopen.
Het begon al aardig warm te worden en in de middag was het rond de 28-29 graden.
Uiteindelijk hebben we ongeveer een uur gelopen om er te komen. We waren om 12 uur bij het stadion en het was er al een gekkenhuis. Amerikanen maken hier echt een dagje uit van.

Nadat we door de controle waren kwam je in een afgesloten straat die helemaal vol met mensen was. Overal eettenten/kramen en uiteraard vloeide het bier rijkelijk. En dat voor slechts 9 dollar per biertje.

In het stadion was het toen ook al behoorlijk druk. We hadden hele goede zitplaatsen, achter het 3e honk en heerlijk in de schaduw. Vlak voor de wedstrijd werd het volkslied gezongen door een koor en ondanks dat wij dit niet echt kennen, was het heel indrukwekkend.
Wedstrijd zelf was heel leuk en we (Boston) hebben gewonnen met 6-2.

Het was heel gaaf om dit mee te maken. Men maakt hier echt een groot feest van. Supporters van de verschillende teams zitten gewoon bij elkaar, geen hekken voor het veld.

Rond kwart voor 5 vanuit het stadion teruggelopen naar het centrum en daar bij Ned Devine's, een Ierse pub, lekker gegeten. We hadden ook wel een biertje verdiend vonden we.

Wink

Morgen een lange rit naar New Jersey.

ykathmann@hotmail.com

Klinkt weer goed allemaal.
Heb jullie niet meer gesproken maar een hele fijne vakantie en als we allemaal terug zijn (New York voor ons) maken we een afspraak ik ga jullie volgen tot ik zelf weg ga,
groetjes, Yvonne

marianne

het gaat hier prima.met de katten ook.zijn erg lief.toch maar eens een keertje mee naar de Haarlemse honkbalweek? blijf jullie volgen groetjes..van mij en kopjes van tina en lex...