Reis mee met Isabel & Etienne

Van Torrey naar Bryce Canyon

Hallo allemaal,

Na een best wel uitgebreid ontbijt zijn we vanochtend rond half 10 uit Torrey vertrokken.

Bij Coffee & Candy een “sterke” koffie gehaald en een broodje voor tussen de middag bij de Subway. Die zitten naast elkaar dus dat is makkelijk.

Vanaf hier naar Bryce Canyon neem je highway 12, die te boek staat als een van de mooiste wegen van de USA. En ze hebben de weg ook nog eens opnieuw geasfalteerd. Dubbel genieten!

Torrey ligt op een hoogte van rond de 2100 meter. De weg gaat uiteindelijk over bergen van 2900 meter hoog. Koeien lopen gewoon los en steken soms de weg over. We moesten ook nog wachten op 2 echte cowboys, die een koe en een paar kalveren de weg over leidden. Leuk om te zien.

Deze weg hebben we al een paar keer gereden, alleen was dat elke keer met heel slecht weer en temperaturen onder 0. Nu was het mooi helder en redelijk zonnig.

Een kilometer of 30 voor Bryce Canyon kom je bij het plaatsje Cannonville het Kodachrome Basin State Park tegen. Hier zijn dus naar toe gegaan.

Ook weer een klein maar mooi park. Hier hebben we 2 trails gelopen:
De Angel’s Palace Trail en de Shakespeare Arch Trail.
Bij de laatste zag je ook Bryce Canyon heel mooi liggen.

Rond 5 uur aangekomen bij het hotel bij Bryce Canyon en gegeten by Ruby’s Inn verderop.
Morgen gaan we een aantal trails in Bryce Canyon combineren tot 1 route.

Groetjes vanuit het zonnige Utah (ok….wel een paar druppels gezien)

yvette en hans

Wat een prachtige verhalen en mooie foto's bryce canyon gegeten bij ruby's inn Lekkerrrrrrr het is net of we er ook zijn hier in Nederland is het ook nog steeds prachtig weer dus volop aan het genieten van de boot nou nog veel plezier we volgen jullie elke dag dikke kus yvette en hans