Reis mee met Isabel & Etienne

van Salt Lake City naar Moab

Hallo meegenieters,

want genieten doen we hier weer elke dag.

Onderweg naar Moab is er weinig gebeurd. Landschap is afwisselend maar wordt pas in de buurt van Moab echt mooi. Daarvoor weer enorme open en lege gebieden waar ze makkelijk nog een paar steden neer kunnen zetten.

Bij Moab eerst naar Arches National Park gegaan. Waren we natuurlijk al eerder geweest, maar dit park is zo mooi dat dat verder geen probleem is. Ook waren we er nu op een ander moment van de dag, waardoor het er toch weer anders uitziet.
Toch weer wat foto's gemaakt op diverse uitzichtpunten.

Was ook weer wennen aan de temperatuur van boven de 35 graden. Dat hadden we tot vandaag nog niet gehad, maar was geen straf. Zeker niet voor Isabel.

Hebben bij het hotel een was aangezet, zodat we voor de rest van de vakantie alles weer schoon hebben. Nu zit alles in de droger en als dat klaar is gaan we lekker eten bij de Moab Brewery. En uiteraard een lekker lokaal biertje drinken.

Morgen gaan we naar Canyonlands N.P. Ook daar zijn we al geweest, maar om de een of andere reden was het elke keer slecht weer met regen en duisternis. Nu zijn de voorspellingen goed....we zijn benieuwd.

Tot morgen!

Immij en Guus

Hoy globetrotters wij kunnen ons voorstellen dat jullie genieten. Volgens ons past alles gewoon niet in jullie hoofd.Kan er nog wel wat bij zou je zeggen.Zijn jullie nu aan de laatste week begonnen ?Daar zou ik nog maar lekker van genieten.Het gaat allemaal zo snel voorbij. Immij +Guus