Reis mee met Isabel & Etienne

Las Vegas

Maandag en dinsdag 10-11 september, Las Vegas.Gereden afstand 16 km
Temperatuur 40+ en dinsdag 28 graden.

Hallo, daar zijn we weer.

In Las Vegas is het lastig om een verhaaltje te schrijven. Je hebt het hier veel te druk.
Niet alleen met gokken, maar er is gewoon veel te veel te zien. En elke keer als je hier komt, is er wel weer iets verbouwd, veranderd, vernieuwd, enz.

De MGM leeuwen zijn er niet meer en het deel waar de leeuwentuin zat wordt compleet verbouwd. Ook alle kamers worden gerenoveerd. Aardig klusje met ruim 5500 kamers.

Maandag ontbijt in het MGM en veel gelopen in de warmte. Beetje gewinkeld, veel gezien.

Vanochtend, dinsdag, ontbijt in het Mandalay Bay hotel. Was erg goed...aanrader.
Bij een paar hotels naar binnen geweest en toen begon het steeds donkerder te worden.
Begon wat te regenen en we konden nog net schuilen onder een loopbrug voordat het echt losbarstte. En het barstte dan ook echt los. Gigantische hoeveelheden water uit de lucht, donder en bliksem. Zo hard en heftig hadden we nog niet vaak gezien. Even verderop een blikseminslag met een enorme knal, maar gelukkig weinig schade. Straten stonden in no time blank. We hebben bijna een uur moeten schuilen.

Bleef daarna nog lang af en toe regenen. Pas rond vier uur was het echt over en kwam de zon weer kijken. De eerste twee dagen was het benauwd en dat was nu weg. Nu ook mooi helder weer, de regen was dus wel even nodig.

Vanavond gegeten in het Monte Carlo hotel. Goed buffet! Moeten we later nog maar eens gaan doen.

Morgen is onze laatste hele dag in Las Vegas en de USA. Donderdag vertrekken we weer naar huis, waar wevrijdagmiddag aankomen.

We verblijven in het Excalibur Hotel