Reis mee met Isabel & Etienne

Arrived!

Hallo allemaal,

Na een prima vlucht, volgens schemaaangekomen in Portland.

Had alle ruimte, wantik hadeen lege stoelnaast me en dat was eigenlijk wel prettig.

Isabel was afgelopen dinsdag al in Portland aangekomen. Ook zonder schokkende gebeurtenissen. Ze heeft woensdag en donderdag een goed gevuld programma gehad. Echt alles was geregeld en hing aan een strak schema. Bezoeken bij Nike, bezoek aan de wereldstad Eugene, waar een van de grondleggers van Nike is geboren en meer van dat soort zaken.

Heb haar net even aan de telefoon gehad, want zij is natuurlijk vanochtend van start gegaan met de Hood to Coast run en vanavond rond 19.30 loopt zehaar 2e etappe. Haar 3e en laatste etappe zal ze morgenochtend vroeg lopen. 1e etappe was goed gegaan, maar toch wel zwaar omdat het alleen maar afdalen was.

Anyway, ik ga morgen naar het plaatsje Seaside, waar de finish van de H2C run zal zijn. Het zal daar groot feest zijn, zeggen ze tenminste, dus dat gaan we zien. Wat er daarna gaat gebeuren.... daar hebben we nog geen idee van.

Oh ja, vandaag natuurlijk ook de auto meteen opgehaald. Het is een knalrode en gloednieuwe Chevrolet Impala. Stond slechts 3 mijl op de teller en het was ook de meest luxe versie. Ik kon kiezen uit 5 van ditzelfde type, maar deze viel me meteen op omdat het een LTZ uitvoering is en dat is de meest luxe bij meneer Chevrolet. Ik ben dan weer zo'n idioot die daar op let.

Groeten en tot het volgende bericht

Yvonne Kathmann

Isabel heel veel succes vanavond en morgen de laatste etappe hartstikke goed van je, daarna lekker met de rode impala de hort op!!!
Geniet ervan. Etienne groetjes
Rene en Yvonne