Reis mee met Isabel & Etienne

Dagje Six Flags

Los Angeles, gereden afstand: 130 km.
temperatuur: 38 graden C

Vanochtend eerst op ons gemak ontbeten en daarna richting Valencia vertrokken. Nee niet die in Spanje.....uiteraard zit je dan in de ochtendspits, maar daar zijn we wel aan gewend. Uiteindelijk rond 11 uur in het park aangekomen. We hoefden niet in de rij bij de kassa (was wel niet zo druk) want we hadden de tickets al via internet gekocht...scheelde de helft in prijs. Als eerst een Sixsflags beker gekocht voor 13 dollar, maar dan kun je de rest van de dag 'gratis' bijvullen.

Na ruim een uur gewacht te hebben, was eindelijk het moment aangebroken om in de 'X2' te stappen, voor Etienne dan...Isabel heeft dit alles gefilmd omdat ze er bij mocht staan en normaal mag dat gewoon niet. Erg heftig die X2..mooi apparaat.

Daarna nogin de Goliath(blijft een van de beste), Superman, de Scream(erg mooie coaster), Ninja en de nieuwe Terminator Salvation(houten achtbaan, maar erg snel!)en nog een paar rollercoasters geweest. Om een uur of 5 waren we het eigenlijk wel zat, mede door dehitte vandaag.

Op de terugweg weer leuk wat file, maar je kunt je hier prima vermaken met het kijken naar dikke auto's.

Morgen gaan we bijtijds op, want we moeten zo'n 600 km naar Phoenix/Scottsdale rijden. Dit is qua kilometers de langste dag van de vakantie.