Reis mee met Isabel & Etienne

Naar Washington D.C.

We werden wakker en het regende.....hard.

Als eerste naar het Philadelphia museum of art gereden. Niet voor de kunst, maar daar zijn de trappen die door Rocky beroemd zijn geworden. Daar regende het nog veel harder, zodat we een half uur in de auto hebben zitten wachten.

Uiteindelijk maar gaan lopen, maar onderweg begon het weer te storten. Koud was het niet, nog steeds rond de 26 graden.
Toch maar wat foto's gemaakt en weer snel naar de auto om richting Washington te gaan.

Onderweg ook weer gigantische stortbuien met bliksem waardoor je niet harder dan 30 kon rijden.
Hierdoor toch wel een uur vertraging opgelopen....mensen stopten zelfs op de snelweg.

Eenmaal in Washington was het droog en een prettige temperatuur.

De auto bij de Valet Parking van het hotel gezet a 36 dollar per dag. Goedkoper is lastig in Washington.
Meteen een klein rondje gelopen en we hebben inmiddels het Witte Huis al van voor en achter gezien.

Gegeten bij de Old Ebbitt Grill (since 1856). Een gigantisch groot en mooi restaurant, waar we prima hebben gegeten.

Morgen wordt mooi en zonnig weer verwacht, dus dat wordt weer veel lopen naar alle bezienswaardigheden.

P.s. We hebben een foto folder toegevoegd waarin we af en toe selfies plaatsen.

marianne

singing in the rain ?by by.