Reis mee met Isabel & Etienne

Van Florence naar Cannon Beach

Een nieuwe werkweek...voor jullie dan.

Hier kwam na regen zonneschijn. Niet meteen, eerst nog narigheid onderweg in de vorm van een
enorme stortbui, waardoor we de eerste geplande stop helaas moesten skippen.
We hadden radar nodig om onze weg te vinden.

Daarvoor een prima ontbijt in het hotel. Prima verzorgd door Best Western. Was helemaal een mooi hotel trouwens.

Grootste deel van de route van vandaag voerde over Highway 101. De weg die langs de gehele kust loopt.
Verschillende uitzichtpunten gestopt en op andere plekken rondgekeken. Overal weer erg mooi. De hele kust is prachtig.
Ook zo hier en daar even naar het strand gelopen. De ene keer een groot zandstrand, de andere keer helemaal rotsig.

Bij een van de uitzichtpunten hebben we een groep walvissen gespot. Wel de verrekijker en telelens nodig,
maar was toch goed te zien hoe ze aan de oppervlakte kwamen om lucht te happen.
Je zag de "fonteinen" de lucht in gaan. De walvissen gaan rond deze periode van Mexico naar Alaska.
Was nog wat vroeg, want het begint pas echt over een paar weken. Dit waren waarschijnlijk de
verkenners. Heel leuk om te zien! Er staan 2 foto's op de site. Veraf, maar wel te zien.

Eenmaal in Cannon Beach aangekomen eerst ingecheckt bij het hotel en daarna een stuk over het strand gelopen.
Je hebt hier een beroemde rots in zee staan, de Haystack Rock. Als je Cannon Beach opzoekt zie je deze
rots altijd op de foto's. Ook weer mooie omgeving.

Lijkt alsof veel mensen hier een tweede (giga) huis hebben, want je ziet veel huizen die voor de winter zijn gesloten.
Leuk huis aan het strand gezien trouwens, we zoeken nu sponsors om 3,5 miljoen op tafel te krijgen
En natuurlijk nog de verhuiskosten...ook niet onbelangrijk.

Voor de verandering gegeten bij een brouwerij / restaurant (Pelican Brewingen ook hier was het weer goed eten.

We hebben vandaag 258 km gereden en na de regenachtige start werd het mooi en zonnig.

Tot morgen

Ferdy & Edith

Wat jammer! Zitten jullie ons in ons vaarwater. Wij zoeken ook nog steeds een sponsor voor een paar miljoen haha!
Veel plezier nog en een dikke knuffel.

Ma cella

Ik help wel mee de dozen verhuizen !!
Dikke knuffel xxxxx

Madelon en Immy

Tjonge wat maken jullie weer een mooie reis. Wat een overweldigende natuur.
De foto's zijn weer prachtig. Zeker de foto's van Crater Lake en de kust.
Dank dat we weer mee mogen reizen op deze manier.
Groetjes,
Immy en Madelon