Reis mee met Isabel & Etienne

Op naar de kust

Hi there,

We zijn maar weer eens met een flink ontbijt begonnen. Dit keer bij The Original Pancake House.
Very nice. Erg lekkere luchtige pancakes.

Naar Florence aan de kust gereden en daar bij de lokale VVV wat info gehaald.

Via wat tussenstops naar de Heceta Head Lighthouse (ook een vuurtoren) gereden en daar een trail gelopen.
Mooie route door het bos en over een rots heen en verder naar een strand via de Hobbit trail.
Het voor ons vreemde hier is dat er veel hoge beboste rotsen langs de kust staan.
Toch weer een kilometer of 8 gelopen met een flink hoogteverschil.

Ook wat vreemd om aan de kust van de grote oceaan te staan...bijna 8000 km water tot het eerstvolgende land...Japan.

Het weer was niet geweldig vandaag...bewolkt, wind en maximaal een graad of 17. En nu regent het.

We zitten nu in een Best Western hotel in een erg mooie en ruime kamer. Gegeten bij de Bay View Bistro in het hotel.
Fantastisch eten met uitzicht op de Siuslaw rivier die hier even verderop dus in de oceaan stroomt.

Vandaag maar 154 km gereden en morgen gaan we een stuk naar het noorden langs de kust, Highway 101.

Tot morgen en een fijne zondag allemaal!

Yvonne

Hoi het ziet er weer prachtig uit jullie genieten vast wat een mooie natuur
Gr
Yvonne en René
Ps bedankt voor de kaarten !

Marcella

wat een gaaf idee dat het volgende land Japan is !! en wederom prachtige foto's ..... ik hoop dat de regen gauw overgaat in een lekker zonnetje :) dikke knuffel XXXXXX