Seattle

Hi there!

Vandaag was het Labour Day, dus gezellig druk.
Op ons gemak opgestaan en wat later de stad in gegaan. Lekker weer, zo rond de 21 graden.

De touristische hotspots bezocht, zoals Pike's Place Market (compleet gekkenhuis vandaag).
Daar zit ook de eerste en dus oudste Starbucks ter WERELD! Jawel en daar moet dan ook iedereen naar binnen.
Wij niet hoor, want om in een enorme rij te gaan staan....hadden we niet echt zin in. Stamt uit 1971 trouwens.

Verder niet zoveel te melden. Vanavond lekker bij de Tap House Grill gegeten. Die hebben 160 soorten bier op de tap!
Was best lastig om er eentje uit zoeken. Gelukkig wel gelukt hoor.

Morgenochtend gaan we richting Everett, de Boeing fabrieken. Hier hebben we een tour geboekt. Lijkt ons erg leuk.

Tot morgen!

Gerard en Petra

Geniet ervan , beetje kinderachtig dat je niet alle soorten bier bent gaan proeven.
Wij gaan vandaag voor een paar dagen de deur uit met Cor en Riny. weten niet (wij dus) waar naar toe dus een verrassing. De temperatuur zou vandaag zomaar kunnen oplopen naar de 25 graden.
Geniet verder van jullie vakantie, en we lezen elkaar wel weer.