Afsluitend verhaaltje

Hallo allemaal,

Nog even een laatste berichtje, nu vanuit het koude en
natte Nederland. Dinsdagmiddag weer geland op Schiphol.

Maandag vanuit Las Vegas naar Salt Lake City gevlogen en
daar hadden we 4,5 uur tijd om over te stappen.
Lekker nog wat gegeten bij een restaurant op de
luchthaven en tegen normale prijzen. Niet zo duur als op Schiphol.

Daarna met de KLM Dreamliner naar Schiphol gevlogen. Mooi vliegtuig en is ook stiller dan de meeste andere vliegtuigen.
Ook de luchtdruk is hoger, waardoor je minder erg hebt in stijgen en dalen. We zaten in de Economy Comfort en dat is toch wel een stuk ruimer. Hadden ook niemand naast ons zitten en vliegtuig was maar voor 2/3 gevuld.

Nog even de statistieken:

Huurauto: Chevrolet Impala, 3.6 Ltr V6
Kilometers: 6863
Getankt: 572 liter voor ongeveer 350 Euro.
Hotels: 13 verschillende
Gewandeld: ongeveer 200 km
Gemaakte foto's: 1500
Temperatuur varierend van 15 tot 35 graden en maar 2 buitjes tijdens het rijden.
Aantal staten: 10, Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming, South Dakota, Colorado, Utah, Arizona en Nevada.
1e 10 dagen alleen constant rook en brandlucht door de vele bosbranden.

Dit was weer een mooie reis, met best wel veel kilometers. Echter het mooie landschap maakt dat wel weer goed.
Blijkt ook elke keer weer dat je in Amerika goed kunt eten en de Fast Food vooroordelen kloppen zeker niet altijd.

Bedankt voor het meereizen, ook voor de reacties en we hopen dat jullie de verhaaltjes en foto's leuk vonden.