Van Denver naar Fruita

537 km gereden
Temp. van 7 tot 28 graden

Goedemorgen,

Vandaag weer een lekker stukje rijden, maar was niet erg.
Mooie route via scenic byways gereden ipv alleen maar snelweg.

En het was een mooie route, opeens begin je te denken dat je hier
toch maar eens op de motor moet gaan rondrijden. Fantastische
bergwegen! Enige is dat er nog wel eens klompen steen van de
rotsen komen vallen, hebben we vandaag ook meegemaakt.
Gelukkig stonden we aan de overkant van de weg stil.

Over de Independence pas gereden en dat was ook het hoogste punt vandaag: 3687 meter.
Koud daarboven, graad of 7 slechts en veel wind. Maar het uitzicht was awesome.

Daarna door het bekende Aspen gereden. Hier krijg je het gevoel bij zoals de mondaine
wintersportplaatsen in de Alpen. Alleen hier staan in de omgeving enorme huizen van
dure jongens en meisjes die hier een tweede, derde, vierde huis hebben.

In het plaatsje Basalt bij een biologisch/organische supermarkt wat te eten en een goede kop koffie gehaald.
Dit was bij de Whole Foods Market. Ze hebben daar spullen die bij ons alleen in speciaalzaken te krijgen
zijn. Ze gaan hier blijkbaar toch wat gezonder doen.

Vlak voor Fruita zagen we een enorm onweersfront voor ons hangen en daar reden we ook
mooi doorheen. Heftig genoeg om langzaam te moeten rijden. Bij het hotel was alles droog,
zodat we de spullen ook droog naar binnen konden brengen.

Dit keer maar eens bij de Wendy's gegeten omdat ze aan de overkant zitten. Fastfood en daar
nog Nederlanders ontmoet ook. In deze uithoek van Colorado.

Morgen door naar een van onze favoriete plekken: Moab in Utah

Prettig weekend en we hopen dat het weer daar wat beter wordt.