Reis mee met Isabel & Etienne

Donderdag 7 sept
518 km gereden
Temp. van 12 tot 32 graden

Goedemorgen,

Vanochtend was het wat fris toen we buiten kwamen, maar 12 graden. Maar goed, Gardiner ligt ook
al op bijna 2000 meter hoogte.
Na ons ontbijtje zijn we Yellowstone ingereden en hebben we de kalkterassen van Mammoth Hot Springs
bekeken. Voor degenen die er geweest zijn, dit is een kleinere versie van Pamukkale in Turkije.
Helaas niet echt van de mooie vergezichten kunnen genieten, want ook in Yellowstone hangt rook
van de bosbranden verderop in Montana.

Daarna via de oostelijke uitgang het park verlaten en daarna kom je op een we die door veel soorten
landschap gaat. Eerst bergen met veel groen, wat overgaat in enorme droge vlaktes met.......niets en
als je Cody binnenrijdt krijg je echt het idee van het Wilde Westen, want dat was hier. Lang daarna rij
je weer bergen in over mooi slingerende wegen tot bijna 3000 meter hoogte.

Na een werkelijk enorm lange afdaling zijn we dan aangekomen in Buffalo, in de staat Wyoming.
En om ons wat aan te passen aan het leven hier, hebben we het grootste deel van de rit naar
Country muziek geluisterd. Denk dat we thuis maar eens een cursus Line-Dancing gaan volgen.

Morgen naar Rapid City in South Dakota, daar gaan we oa naar Mount Rushmore

Fijne vrijdag...Yeehaw

Gerard Petra

Ja, geniet er maar van, hier valt het vandaag met bakken uit de lucht en 12 graden is hier ongeveer de hoogste temperatuur.
Ik weet niet of je je mail leest, maar de schoenen lopen prima.
Groetjes.

Marcella

Weer een prachtige rit !! Vergeet niet de cowboy hoed te kopen voor de line dance cursus, heb jullie ingeschreven voor Oktober, leuk he ?! ?
Dikke knuffel ??

Adrie

Hallo daar, en hoe zit het nu met die beren in Yellowstone ??
En die kalkterrassen zien er volgens mij wel een stuk mooier uit als in Turkije, nou geniet er maar lekker van en ook van het weer want het is hier echt herfst. Regen en veel wind. Liefs Xxx

Patricia

??? zie je jullie al dansen!!!
Wat een prachtige foto zeg, heel bijzonder ?
En wat gek van 12 naar 32 graden..
Mooi hoor om weer mee te maken en voor mij om mee te lezen?