Reis mee met Isabel & Etienne

Sedona

Gereden afstand: 72 km
temperatuur: 29 graden C.

Vanochtend meteen naar de eerste 'trailhead' gegaan...begin van een wandeling dus. We hebben de 'Courthouse Butte Loop Trail' gelopen, gecombineerd met de 'Park Trail'. We waren hiermee ongeveer drie uur zoet. Erg warm omdat er geen zuchtje wind stond, maar wel erg mooi. Veel foto's gemaakt en gefilmd.

Als lunch hebben we gepicknickt in een park nadat we wat eten en drinken hadden gekocht bij een gezonde supermarkt (daar sterft het hier nu van, maar toch loopt er nog net zoveel zwaar spul rond)

Na de lunch naar een paar van de mooiste uitzichtpunten van Sedona gereden. Kunnen we kort over zijn: GEWELDIG

Op de terugweg naar Oak Creek, waar ons hotel staat, nog een leuke bui gehad. Door deze bui hadden we nog een probleempje om bijde laatste fotolokatie te komen. De weg daarnaartoe is voor de helft onverhard en na regen in deze droge omgeving, staat het meteen onder water. We konden er gelukkig nog net komen en het was het waard. Ook weer erg mooi.

We plaatsen nog een paar foto's onder het fotohoofdstuk Sedona eo. Enne, als je op een foto klikt wordt ie vergroot, of waren jullie daar al achter.

Het was weer een geweldige dag...we hebben genoten!

patricia

ja dat had ik al ondekt, mooie foto`s hoor echt prachtig...

Marc van hamersveld

Isabel,
Ik heb de link van de vakantie via Ronald Pothuizen opgevraagd.

Vind het erg leuk om te lezen wat je allemaal beleefd.
Have fun!

Gr Marc

immij en guus.

hallo etienne en isabel,
leuke reportages en prachtige foto,s. wij dachten dat ons uitzicht mooi was,maar dit overtreft alles. Geniet er maar van. Liefs ,immij en guus.

Ronald Pothuizen

Jullie zien een hoop maar zullen wel moe zijn als jullie terug komen.....Geniet maar van alles want nederland kan je nog lang genoeg zien.
Gr. Ronald & Lida

Saskia Bakker

Jullie zijn alweer een tijdje weg (wat vliegt de tijd!) en ik had nog helemaal niet op jullie site gekeken.
Nou, ik ben helemaal bij, heb alles gelezen en bekeken. Ontzettend gaaf! Dit is weer een heel andere omgeving dan ik heb gezien. Ben erg benieuwd naar de foto's dadelijk van de dingen die ik wel ken en hoe jullie het gaan ervaren. Geniet ervan!

groetjes,

Saskia