Reis mee met Isabel & Etienne

Van LA naar Scottsdale/Phoenix

Los Angeles - Scottsdale, gereden afstand: 640 km.
temperatuur: 38 graden C

Na een 'Deluxe' McDonalds ontbijt (toch een keer proberen) reden we rond 10.00 uur weg bij het hotel. Ondanks dat het zaterdag was, best nog wel veel verkeer op de weg, maar geen files. Wel heel veel politie gezien en zo raar reden we toch niet. Ook onderweg echt heel veel snelheidscontroles met vaste flitspalen en ook door politie (Highway Patrol) auto's. Drie jaar geleden nog niets van dit alles.

Bij Palm Springs nog e ven gestopt om het enorme aantal windmolens te fotograferen. Echt, zoveel van die molens heb je nog nooit bij elkaar gezien.

Nadat we de grens met Arizona over waren, werd het steeds donkerder en dreigender en al snel begon het gigantisch te regenen. Echtvan die tropische stortbuien. Isabel was hier erg blij mee, want je kon dus bijna niets meer zien. Dit duurde meer dan een uur.

Rond 16.30 uur bij het hotel aangekomen en ingechecked. Daarna het Fashion Square winkelcentrum ingegaan, op zoek naar een speciale winkel. Helaas is die er niet meer, jammer. Hier kon je allemaal leuke film hebbedingetjes kopen. Wel drop gekocht, want de snoepwinkel zit er dus nog wel.

Gegeten bij Coco's restaurant. Daar kun je dus voor rond de 8 euro een prima biefstuk met toebehoren eten....moet je in Nederland eens proberen.

Hotel in Scottsdale is Days Inn

Petra Gerard

We volgen jullie op de voet hoor, nou regenbuien hebben we hier ook.
Ook de zomer komt weer terug in Nederland, maar zal vast geen 38 graden worden.
Geniet van de reis en doe voorzichtig.
Groetjes Petra en Gerard

adrie en jan

Etienne zal ongetwijfeld de dag van zijn leven hebben gehad in Six Flags. De langste afstand hebben jullie achter de rug en de regen was misschien wel even lekker voor verkoeling of blijft het na de regen net zo warm?
Zoals jullie al hebben gehoord zitten onze paar dagen er ook weer op. Wij hebben van alles wat mee gekregen, Zon, Regen en Storm!! Maar we hebben het wel erg gezellig gehad.
Groetjes en tot het volgende berichtje.
Jan en Adrie

Eric en Madelon

Die flitspalen zijn waarschijnlijk om de crisis door te komen.
Wat is die Goliath enorm hoog.
Lekker weertje daar zeg. Niet te heet om dingen te bezoeken?
Leuk om jullie verslagen te lezen.
Veel plezier en tot lees.
Nog even reclame voor Eric www.ericjcoolen.nl

Florence

Hi Isabel,

Leuk jullie reisverslag.
Geniet ervan.

Groetjes,

Florence

patricia

heel erg leuk om jullie te volgen..
ik hou het ook zeker in de gate want vind het ook erg interesant..

dikke kus van patricia diego en jane..

Wilma en René

Hoi,

Leuk om jullie zo te volgen. Wij houden jullie in de gaten.
Geniet ervan.

Groeten uit Woudrichem