Van LA naar Scottsdale/Phoenix

Los Angeles - Scottsdale, gereden afstand: 640 km.
temperatuur: 38 graden C

Na een 'Deluxe' McDonalds ontbijt (toch een keer proberen) reden we rond 10.00 uur weg bij het hotel. Ondanks dat het zaterdag was, best nog wel veel verkeer op de weg, maar geen files. Wel heel veel politie gezien en zo raar reden we toch niet. Ook onderweg echt heel veel snelheidscontroles met vaste flitspalen en ook door politie (Highway Patrol) auto's. Drie jaar geleden nog niets van dit alles.

Bij Palm Springs nog e ven gestopt om het enorme aantal windmolens te fotograferen. Echt, zoveel van die molens heb je nog nooit bij elkaar gezien.

Nadat we de grens met Arizona over waren, werd het steeds donkerder en dreigender en al snel begon het gigantisch te regenen. Echtvan die tropische stortbuien. Isabel was hier erg blij mee, want je kon dus bijna niets meer zien. Dit duurde meer dan een uur.

Rond 16.30 uur bij het hotel aangekomen en ingechecked. Daarna het Fashion Square winkelcentrum ingegaan, op zoek naar een speciale winkel. Helaas is die er niet meer, jammer. Hier kon je allemaal leuke film hebbedingetjes kopen. Wel drop gekocht, want de snoepwinkel zit er dus nog wel.

Gegeten bij Coco's restaurant. Daar kun je dus voor rond de 8 euro een prima biefstuk met toebehoren eten....moet je in Nederland eens proberen.