Dit keer naar de oostkust.....

Hallo,

onze volgende USA reis gaat morgen van start!

Vanaf Schiphol vertrekken we eerst naar Dublin, waar we overstappen op een vlucht naar Boston.

Na Boston gaan we via een omweg door New Jersey naar Philadelphia. Vervolgens op de koffie bij Barack Obama in het Witte Huis. Dan via de grote burgeroorlog slagvelden bij Gettysburg door naar Niagara Falls. Hierna een paar steden in Canada: Toronto, Ottawa, Montreal en Quebec City. Dannaar Bar Harbor in Maine (weer USA) waar het Acadia National Park is envia Portland weer terug naar Boston.

Terugweg ook weer via Dublin...we zijn benieuwd. Voordeel van Dublin is dat je daar al door de Amerikaanse immigratie en douane gaat, zodat je in Boston aankomt als "binnenlandse" vlucht.

Voor een aantal bezoeken/bezienswaardigheden hebben we al tickets gekocht, oa:

Wedstrijd van de Boston Red Sox tegen de Philadelphia Phillies (Honkbal) in Fenway Park

Bezoek aan de Indepence hall in Philadelphia, waar op 4 juli 1776 de onafhankelijkheisverklaring werd aangenomen.

Rondleiding op het slagschip USS New Jersey (BB-62)