Reis mee met Isabel & Etienne

Las Vegas

Even geen dagelijks verhaaltje.....dat lukt in Las Vegas gewoon niet!

Het gaat hier in ieder geval prima en we verbazen ons over wat er allemaal in zo'n korte tijd weer is veranderd. En waar ze nu ook weer allemaal mee bezig zijn.

Bv. schuin achter ons hotel wordt een arena gebouwd waar 20000 toeschouwers inkunnen om naar concerten/sportwedstrijden te kijken.

Ook hebben ze hier sinds dit voorjaar het, uiteraard, hoogste reuzenrad ter wereld: 168 meter hoog en heet de High Roller. En wat denk je? We zijn er in geweest. Fantastisch!

Een rondje duurt 30 minuten en de cabine waarin je staat is zo groot dat er 40 personen in kunnen. We waren vroeg en stonden er met slechts 6 man in. Je kon dus goed rondwandelen en kijken.

Alweer een aantal fonteinen shows bij het Bellagio gezien (blijft mooi) en we hebben dus per dag al weer snel een kilometer of 15 gelopen. Gisteren was de temperatuur rond de 33 graden, maar vandaag hadden ze de fohn aangezet. Het werd boven de 40 graden met behoorlijk wat wind. Voelt dan echt heet aan.

Groetjes.....

yvette en hans

Lekker weer zeg daar in las vegas hopelijk hebben jullie een top vakantie gehad en veel gezien en genoten wij hebben weer met veel plezier van jullie mooie verhalen genoten bedankt daarvoor was net alsof we er elke dag bij waren wensen jullie nog veel plezier en een hele goede terug vlucht en zien mekaar snel weer in nederland x yvette en b hans