Reis mee met Isabel & Etienne

Van Bryce Canyon naar Zion NP

Hi there,

Vanuit een zeer nat Bryce richting Zion vertrokken. 's Nachts ook onweer en veel regen.
Uiteraard zaten onze regenjassen in de koffer die in de auto lag. Je kunt niet alles hebben.

Onderweg gestopt bij een nieuw cafe achtig iets, een Duitse bakker: Forscher Backerei die net sinds dit voorjaar open is. Dus dat was Kaffee und Kuchen. Lekkere koffie en goed gebak.

Eenmaal in Zion begon het steeds meer op te klaren en het grootste deel van de middag was er weer volop zon.

Alleen nog even langs het visitor center van Zion geweest om wat info te vragen voor onze hike van morgen: Angels Landing (zoek maar op met Google). We hadden het idee dat er misschien delen dicht konden zijn door het slechte weer, maar dat was gelukkig niet zo. Weersverwachting is: volop zon en rond de 28-32 graden. Dus morgen vroeg op pad.

We zitten hier in het Hampton Inn hotel. Is pas 1,5 jaar open en ziet er dus fantastisch uit.
Halte van de Zion shuttle bus is recht voor het hotel....ideaal dus om ons morgen naar het begin van de trail te brengen.

Welterusten en tot morgen

Wink

By the way, vooral in Utah zie je bijna geen verkeersbord zonder kogelgaten. Sommige zijn compleet aan flenters geschoten. Best grappig voor zo'n godsdienstige staat.

Welsie

hee Bel, wat leuk allemaal en helemaal Bryce Canyon, ook een van mijn favoriete parken! Leuk hoor, om zo met jullie mee te reizen!!! groetjes!