Reis mee met Isabel & Etienne

Rondje Lake Tahoe

Na een goede nachtrust en een klein ontbijt zijn we een rondje Lake Tahoe gaan doen. We verblijven in het California gedeelte, maar voordat je het weet rij je zo Nevada in.

We zitten op een hoogte van +/_ 1900 meter dus vanochtend was het best frisjes net 15 graden, maar gelukkig scheen het zonnetje volop. Na zo'n 20 minuten rijden kwamen we bij het Visitor's Center aan en daar konden we al een hele leuke wandeling maken. Ja, deze trail was wel 1.5 km lang! Je moet wel rustig aan beginnen, toch? Je rook de dennegeur, heerlijk dat 'outdoor' gebeuren.

Toen doorgereden naar Emerald Bay. Dit was een fantastisch uitzicht. Daarna nog op ontelbaar veel plekken gestopt. Omgeving hier is prachtig.

Op de terugweg, nog net in Nevada even de casino's ingelopen. Leuk om te zien. Allemaal kleine versies van Las Vegas.

Net terug in Californie was er een show met allemaal klassieke autos, ook erg leuk om nog even mee te pakken.

In een brouwerij gegeten en uiteraard een lekker biertje gedronken.

Morgen "moeten" we vroeg op. We gaan naar de Reno Airrace (www.airrace.org) en die begint al om 8 uur. We willen rond half 7 uit Tahoe vertrekken!!!!!

Voor nu dus weltrusten en tot morgen.