Reis mee met Isabel & Etienne

Weer thuis

Hallo trouwe volgers,

we zijn inmiddels een week thuis en weer aan het werk.

De terugreis ging prima. Eerst 's ochtends naar het Mirage hotel voor het ontbijt, dit wordt een soort traditie. Daarna op ons gemak naar de luchthaven vertrokken en hiervoor de hele strip afgereden als afscheid. Auto ingeleverd en met de shuttle bus naar de vertrekhal.
Bagage afgegeven en naar de security check, die in Las Vegas altijd lang duurt, qua wachttijd dan.

Daarna met een treintje naar de terminal, waar we hebben gewacht op de vlucht naar Minneapolis. Die vertrok keurig op tijd. Na ongeveer 3 uur vliegen en 2 uur tijdsverschil, kwamen we rond 21:00 uur aan in Minneapolis. We kregen door dat onze volgende vlucht 6 gates verder stond te wachten. Toen we daar aan boord gingen, zat bijna iedereen al in het toestel, dus zodra wij binnen waren gingen de deuren dicht.

Deze volgende vlucht ging echt supersnel. Onderweg staartwind gezien tot boven de 250 km per uur! Daardoor duurde de vlucht minder dan 7 uur en we stonden dan ook een uur en 10 minuten voor schema aan de gate met de deuren open.

We hebben weer veel mooie dingen gezien en veel mensen ontmoet, waarvan de van oorsprong Nederlandse Marijke een opvallende dame was. Deze ontmoeting was in Salt Lake City. Ze woont al ruim 50 jaar in Amerika en spreekt nog gewoon accentloos Nederlands. Ze gaf ons een rondleiding in een van de administratie gebouwen van de Mormonen.

Tijdens deze vakantie hebben we 4340 km gereden enzijn wein de volgende 8 statengeweest:
Oregon, Washington, Idaho, Montana, Wyoming, Utah, Arizona en Nevada.

De voor ons nieuwe steden, Portland, Seattle en Salt Lake City zijn allemaal leuk om te bezoeken. Yellowstone was een heel mooi en vooral groot park. Echt waard om te bezoeken.

Bedankt voor het volgen van onze reis en we hopen tot een volgende keer!

P.s. we voegen ook nog steeds wat video's toe. Ze zijn allemaal in HD te zien, maar dat moet je dan aangeven bij het afspelen in Youtube.(Klik op afspelen en dan kwaliteit wijzigen in 1080)