Reis mee met Isabel & Etienne

Bryce Canyon NP

Zaterdag 8 september, Bryce Canyon, gereden afstand 76 km
Temperatuur: 25 graden

Tijdens ons ontbijt bij Ruby's Inn hebben we bekeken welke trail we gingen lopen. We hebben natuurlijk al het een en ander gelopen in Bryce de afgelopen jaren.
Gekozen voor de Swamp Canyon trail van 7,5 km. Het was een mooie route, maar je liep wel veel minder door de echte canyon met de hoodoo's. Deze route had meer bos. Kwamen onderweg maar 3 wandelaars en een hardloper (idioot) tegen.

Hierna zijn we nog een keer naar het verste uitzichtpunt (Rainbow point) gereden, mede omdat het zulk mooi weer was met strak blauwe lucht. Vanuit dat punt zijn we nog bij Natural Bridge gestopt en verder alleen nog rondgekeken bij het amphitheater, het bekendste stukje Bryce. Hier heb je oa Sunrise en Sunset Point.

Jullie geloven het nooit, maar vanavond als diner voor het eerst een hamburger met friet gegeten. Lekker! Als afsluiter nog een ijsje, maar dan op z'n Amerikaans: 2 bolletjes van in totaal een halve liter. Jaloers, Jan?

Morgen vertrekken we naar onze laatste, maar wel hele leuke bestemming: Las Vegas!

Tot het volgende bericht,

CU Folks

Gertjan en Henny

Zit er er echt nu alweer bijna op?!?!?
Wat gaat dat snel!
Jullie laten ons weer lekker meereizen vanuit onze luie stoel. Mooie plaatjes en leuke verhaaltjes.
Isabel, het is wat laat, maar wat zijn we trots op jouw prestatie in de Hood to Coast run. Was het de spierpijn waard? En straks thuis weer verder trainen?
Nog een paar leuke dagen in Las Vegas en een goede reis terug.
Groetjes uit Drenthe.

arie en marianne

maken jullie de gokkasten niet helemaal leeg,anders zit er volgend jaar niets meer in voor ons. Mallorca was geweldig.mooi weer en veel gezien. de rest horen en zien jullie het volgend weekend wel van ons . veel plezier nog en goede reis terug. groeten uit velserbroek en haarlem'.