Reis mee met Isabel & Etienne

Naar Nike hoofdkantoor

Zonnig, rond de 25 graden.
Gereden afstand ... km.

Maandag 27 augustus.

Vandaag naar het hoofdkantoor van Nike geweest. We kunnen alleen maar zeggen dat dat erg indrukwekkend was!

Mega groot terrein met overal mooie gebouwen, maar zoveel ruimte dat er ook heel veel groen is. Er is zelfs een Japanse tuin aangelegd om te relaxen.

Alle gebouwen liggen zo ongeveer rond een meertje. Rondom dat meer zijn ook terassen bij de verschillende restaurants. Er zijn in totaal zelfs 6 restaurants, maar er werken hier ook 6000 mensen. Verder op het terrein oa. een zwembad, 2 grote fitness centra waarvan een met een klimwand. Voetbalvelden, tennisbanen, basketbalvelden, (beach) volleybal en eigenlijk zou je hier dus wel de olympische spelen kunnen houden. Veel van de bekende gesponsorde sporters komen hier regelmatig trainen. Helaas geen bekenden gezien vandaag.
In het Tiger Woods center staan zelfs de originele trofeeen van Tiger Woods, erg leuk om te zien.

We kregen eerst een rondleiding en konden daarna zelf nog gaan rondkijken. Toen hebben we ook best wel veel foto's gemaakt.

Daarna weer met de tram Portland ingegaan om te eten.

Petra en Gerard

Hartstikke goed, stijfheid gaat wel over, gewoon af en toe uit de auto stappen en een paar km hollen .
Wij reizen mee hoor en genieten zo ook mee, veel plezier verder. groetjes Petra en Gerard