Reis mee met Isabel & Etienne

In 2012 toch weer naar Amerika!

Hallo,

Dit jaar was het de bedoeling om te gaan wandelen in Oostenrijk, maar.......

Isabel heeft zich via haar werk ingeschreven voor de Hood to Coast run in Amerika en raad eens.... ze mocht meedoen. Omdat ze dus 'gratis' naar de USA gaat, was het logisch dat we hier een vakantie aan vastplakken. Scheelt toch een ticket.

De Hood to Coast run wordt dit jaar voor de 31e keer gehouden. Isabel's werkgever is een van de hoofdsponsors van dit evenement en stuurt elk jaar een aantal teams om mee te doen.

De H2C run is te vergelijken met de ROPA run. Estafette loop voor de kankerbestrijding.

H2C run bestaat uit 36 etappes van in totaal 320 km. Elk team bestaat uit 12 personen, die dus ieder 3 etappes lopen. De runs begint op vrijdag 24 augustus op een berg: Mount Hood en de finish is op zaterdag 25 aug in het plaatsje Seaside aan de kust dus.

Isabel vliegt met de teams op dinsdag 21 augustus naar Portland. Ikzelf vertrek op 24 augustus en zal uiteraard naar de finishplaats gaan.

Na de H2C run zullen we nog een paar dagen in Portland blijven om watcollega's te ontmoeten en een rondleiding te krijgen bij het hoofdkantoor.

We vertrekken daarna naar Seattle, Yellowstone NP, Salt Lake City, Bryce Canyon en als laatste nog 4 dagen in Las Vegas.

Leuk dat jullie weer met ons meereizen!

patricia

wauwww wat gaaf!
dat scheeld idd weer een bergje hihi
lekker weer genieten dus!

DIKKE KUS VANUIT EMMEN...

Noëlla

Hoi,
Wat een geluk dat je mee mag Bel. Wij gaan jullie natuurlijk weer volgen dat weet je.
Wij zijn weer erg benieuwd. Ik probeer je van de week nog even te bellen.
Groetjes, Noëlla en de rest.

Madelon

Isabel, heel veel s6 met de H2C run. Knap al dat trainen van je.
Groetjes,
Eric, Madelon, Yorick, Eline en Julia